Current and future English teachers as gamers English language teachers’ identity construction and beliefs on game-enhanced language learning

Tässä tutkimuksessa on selvitetty englannin aineenopettajien ja opettajaopiskelijoiden näkemyksiä kaupallisten videopelien mahdollisuuksista ja haitoista kielten opetuksessa. Kaupallisiksi videopeleiksi lasketaan ne pelit, joita ei ole suunniteltu varsinaisesti vieraiden kielten opettamiseen, ja nii...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tauriainen, Emilia
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102895