Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Luokanopettajaksi opiskelevien...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luokanopettajaksi opiskelevien ammatinvalinnan perusteet ja koulutusodotukset postmodernissa yhteiskunnassa

Luokanopettajaksi opiskelevien ammatinvalinnan perusteet ja koulutusodotukset postmodernissa yhteiskunnassa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Erkkilä, Tero, Piili, Timo
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
ammatinvalinta
koulutus
postmodernismi
yhteiskunta
odotukset
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10288
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10288

Similar Items

  • Luokanopettajaksi opiskelevien ammatinvalinnan perusteet ja koulutusodotukset postmodernissa yhteiskunnassa
    by: Erkkilä, Tero
    Published: (2001)
  • Reproduktio ja valikointi koulutusidentiteetin rakentajina postmodernissa yhteiskunnassa
    by: Pietiläinen, Maarit
    Published: (2008)
  • Luokanopettajaksi opiskelevien identiteettistatukset ja päätöksentekotyypit
    by: Raitis, Tuukka
    Published: (1997)
  • Luokanopettajaopiskelijoiden kotitausta ja ammatinvalinnan syyt : kulttuurisen pääoman yhteys ammatinvalintamotiiveihin ja ammattimielikuviin
    by: Keinänen, Kukka, et al.
    Published: (2010)
  • Pieniä tarinoita masennuksesta ja varhaisaikuisuudesta postmodernissa yhteiskunnassa
    by: Tolonen, Annabella
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report