3–4. -luokkalaisten oppilaiden kokemuksia emotionaalisesta kouluun kiinnittymisestä montessoriopetusta toteuttavissa luokissa

Tässä tutkimuksessa tutkittiin 3–4. -luokkalaisten oppilaiden emotionaalisen kouluun kiinnittymisen kokemuksia montessoriopetusta toteuttavissa luokissa. Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa tietoa siitä, millaisia kokemuksia oppilailla oli opettaja-oppilassuhteesta, opettajan antamasta tuesta sekä l...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hallamaa, Tiia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102857