”Tavallaa ei kirjottanu omalla tavalla vaa lähti jatkaa niiku tota kirjotustapaa mikä tos oli.” eläytyminen fiktiiviseen tekstiin 11–12-vuotiaiden oppilaiden ennakointikertomuksissa ja ryhmäkeskusteluissa

Tutkimus tarkastelee 11–12-vuotiaiden oppilaiden eläytymistä fiktiiviseen tekstiin ennakointikertomusten ja pienryhmäkeskustelujen avulla. Tutkimus syventää ymmärrystä oppilaiden eläytymis- ja kerrontataidoista sekä kirjallisuuskasvatuksen keinoista tukea tunteiden, kokemusten ja merkitysten ilmaisu...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Lohvansuu, Marjut
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102809