”Tavallaa ei kirjottanu omalla tavalla vaa lähti jatkaa niiku tota kirjotustapaa mikä tos oli.” eläytyminen fiktiiviseen tekstiin 11–12-vuotiaiden oppilaiden ennakointikertomuksissa ja ryhmäkeskusteluissa

Tutkimus tarkastelee 11–12-vuotiaiden oppilaiden eläytymistä fiktiiviseen tekstiin ennakointikertomusten ja pienryhmäkeskustelujen avulla. Tutkimus syventää ymmärrystä oppilaiden eläytymis- ja kerrontataidoista sekä kirjallisuuskasvatuksen keinoista tukea tunteiden, kokemusten ja merkitysten ilmaisu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lohvansuu, Marjut
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102809