”Tavallaa ei kirjottanu omalla tavalla vaa lähti jatkaa niiku tota kirjotustapaa mikä tos oli.” eläytyminen fiktiiviseen tekstiin 11–12-vuotiaiden oppilaiden ennakointikertomuksissa ja ryhmäkeskusteluissa
Tutkimus tarkastelee 11–12-vuotiaiden oppilaiden eläytymistä fiktiiviseen tekstiin ennakointikertomusten ja pienryhmäkeskustelujen avulla. Tutkimus syventää ymmärrystä oppilaiden eläytymis- ja kerrontataidoista sekä kirjallisuuskasvatuksen keinoista tukea tunteiden, kokemusten ja merkitysten ilmaisu...
Päätekijä: | |
---|---|
Muut tekijät: | , , , , , |
Aineistotyyppi: | Pro gradu |
Kieli: | fin |
Julkaistu: |
2025
|
Aiheet: | |
Linkit: | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102809 |