Jokikuona, J., Mykrä, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2025). Varhaiskasvatuksen opettajien käsitykset omista valmiuksistaan tukea sosiaalisen osallisuuden tunnetta lapsilla, joilla on tehostetun ja erityisen tuen tarpeita.
Chicago Style (17th ed.) CitationJokikuona, Jenni, Maiju Mykrä, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Varhaiskasvatuksen Opettajien Käsitykset Omista Valmiuksistaan Tukea Sosiaalisen Osallisuuden Tunnetta Lapsilla, Joilla on Tehostetun Ja Erityisen Tuen Tarpeita. 2025.
MLA (9th ed.) CitationJokikuona, Jenni, et al. Varhaiskasvatuksen Opettajien Käsitykset Omista Valmiuksistaan Tukea Sosiaalisen Osallisuuden Tunnetta Lapsilla, Joilla on Tehostetun Ja Erityisen Tuen Tarpeita. 2025.