”Tuo hengähdystauon arkeen. Tila tulla kuulluksi ja nähdyksi tärkeä. Tarve tällaiselle keskustelevalle turvalliselle tilalle on valtava.” mentoroinnin merkitys varhaiskasvatuksen opettajan ammatilliselle kehittymiselle

Tutkimus käsittelee ryhmässä tapahtuvan mentoroinnin merkitystä varhaiskasvatuksen opettajan ammatilliselle kehittymiselle. Varhaiskasvatuksen opettajan ammatilliseen kehittymiseen on tunnistettu neljä eri osa-aluetta: varhaiskasvatuksen opettajan ydin-, vuorovaikutus- ja kehittämisosaaminen sekä pe...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pennanen, Iisa, Luukkonen, Juuli
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102792