Pennanen, I., Luukkonen, J., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2025). ”Tuo hengähdystauon arkeen. Tila tulla kuulluksi ja nähdyksi tärkeä. Tarve tällaiselle keskustelevalle turvalliselle tilalle on valtava.”: Mentoroinnin merkitys varhaiskasvatuksen opettajan ammatilliselle kehittymiselle.
Chicago Style (17th ed.) CitationPennanen, Iisa, Juuli Luukkonen, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. ”Tuo Hengähdystauon Arkeen. Tila Tulla Kuulluksi Ja Nähdyksi Tärkeä. Tarve Tällaiselle Keskustelevalle Turvalliselle Tilalle on Valtava.”: Mentoroinnin Merkitys Varhaiskasvatuksen Opettajan Ammatilliselle Kehittymiselle. 2025.
MLA (9th ed.) CitationPennanen, Iisa, et al. ”Tuo Hengähdystauon Arkeen. Tila Tulla Kuulluksi Ja Nähdyksi Tärkeä. Tarve Tällaiselle Keskustelevalle Turvalliselle Tilalle on Valtava.”: Mentoroinnin Merkitys Varhaiskasvatuksen Opettajan Ammatilliselle Kehittymiselle. 2025.