Sosiaalinen osallisuus päiväkodissa lasten keskinäisissä vuorovaikutustilanteissa

Päiväkodin arjessa lasten keskenään määrittämät toiminnot ja niissä rakentuva sosiaalinen osallisuus ovat jääneet varhaiskasvatuksen tutkimuskentällä vähälle huomiolle. Tässä tutkimuksessa tarkastelin lasten keskinäisiä vuorovaikutustilanteita päiväkodissa ja niissä rakentuvaa sosiaalista osallisuut...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Perämäki, Monika
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102754