APA-viite (7. p.)

Pöntinen, S., Vainikainen, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2025). Päiväkodin johtajan vuorovaikutusosaamisen merkitys varhaiskasvatuksen opettajien varhaiskasvatusyksikköön sitoutumisessa.

Chicago-viite (17. p.)

Pöntinen, Satu, Minna Vainikainen, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Päiväkodin Johtajan Vuorovaikutusosaamisen Merkitys Varhaiskasvatuksen Opettajien Varhaiskasvatusyksikköön Sitoutumisessa. 2025.

MLA-viite (9. p.)

Pöntinen, Satu, et al. Päiväkodin Johtajan Vuorovaikutusosaamisen Merkitys Varhaiskasvatuksen Opettajien Varhaiskasvatusyksikköön Sitoutumisessa. 2025.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.