Päiväkodin johtajan vuorovaikutusosaamisen merkitys varhaiskasvatuksen opettajien varhaiskasvatusyksikköön sitoutumisessa

Tämän laadullisen tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kolmentoista teemahaastattelun avulla varhaiskasvatuksen opettajien näkemyksiä ja kokemuksia siitä, minkälaisia merkityksiä päiväkodin johtajan vuorovaikutusosaamisella on varhaiskasvatuksen arjessa sekä tarkastella, mitkä johtajan vuorovaikutu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Pöntinen, Satu, Vainikainen, Minna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102749