Pöntinen, S., Vainikainen, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., . . . Jyväskylä, U. o. (2025). Päiväkodin johtajan vuorovaikutusosaamisen merkitys varhaiskasvatuksen opettajien varhaiskasvatusyksikköön sitoutumisessa.
Chicago Style (17th ed.) CitationPöntinen, Satu, Minna Vainikainen, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Päiväkodin Johtajan Vuorovaikutusosaamisen Merkitys Varhaiskasvatuksen Opettajien Varhaiskasvatusyksikköön Sitoutumisessa. 2025.
MLA (9th ed.) CitationPöntinen, Satu, et al. Päiväkodin Johtajan Vuorovaikutusosaamisen Merkitys Varhaiskasvatuksen Opettajien Varhaiskasvatusyksikköön Sitoutumisessa. 2025.