Fanni ja Molli -tunnetaitokirjat varhaiskasvatuksen pedagogisena työvälineenä

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tarkastella Fanni- ja Molli -tunnetaitokirjasarjoja ja niiden tarjoamia mahdollisuuksia varhaiskasvatuksen pedagogiikalle. Tavoitteena oli saada selville, miten nämä kirjasarjat mahdollisesti eroavat toisistaan ja miten varhaiskasvatuksen opettajat voisivat hyödynt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kauppi, Julia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102677