Pedagogisen vuorovaikutuksen, oppilaan sukupuolen ja itsesäätelytaitojen yhteys oppilaan sosiaaliseen kompetenssiin 2.–3. luokalla

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää 2. luokan pedagogisen vuorovaikutuksen, oppilaan sukupuolen ja 2. luokan itsesäätelytaitojen yhteyttä oppilaan sosiaaliseen kompetenssiin 3. luokalla. Lisäksi tutkimuksessa tarkasteltiin oppilaan itsesäätelytaitojen muuntavaa vaikutusta pedagogisen vuorova...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Parkkinen, Sini, Somero, Sanni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102654