Kohti kieltenopetuksen kehitystä A2-englannin opetuksen luonne ja pedagogisen sisältötiedon ilmeneminen alakoulun kieltenopettajien työssä

Tutkimuksemme tavoitteena oli selvittää, mikä kieltenopettajien mukaan tukee ja haastaa A2-englannin opetusta. Lisäksi pyrimme selvittämään, miten kieltenopettajan pedagoginen sisältötieto ilmenee A2-englannin opetuksessa. Tutkimus oli laadullinen, ja sen analyysimenetelmänä käytettiin refleksiivist...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Silvennoinen, Hanna, Väärä, Tuire
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102462