Teknologiakasvatuksen ja matematiikan sisältöjen havainnointi kasvattajien ja alle 3-vuotiaiden lasten rakenteluleikeissä

Tämän tutkielman tarkoituksena oli havainnoinnin avulla selvittää teknologiakasvatuksen ja matematiikan sisältöjen näkymistä kasvattajien ja alle 3-vuotiaiden lasten rakenteluleikeissä. Tutkielmassa tarkasteltiin, mitä tapoja kasvattaja käyttää tuodakseen teknologiakasvatuksen sekä matematiikan sisä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Malmström, Sandra, Kivelä, Vilja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102460