APA-viite (7. p.)

Kauppinen, N., Tulonen, J., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Autenttisuuden rakentuminen brändiaktivismissa: Analyysi suomalaisista kuluttajakampanjoista.

Chicago-viite (17. p.)

Kauppinen, Nella, Jenna Tulonen, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Autenttisuuden Rakentuminen Brändiaktivismissa: Analyysi Suomalaisista Kuluttajakampanjoista. 2025.

MLA-viite (9. p.)

Kauppinen, Nella, et al. Autenttisuuden Rakentuminen Brändiaktivismissa: Analyysi Suomalaisista Kuluttajakampanjoista. 2025.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.