Kauppinen, N., Tulonen, J., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Autenttisuuden rakentuminen brändiaktivismissa: Analyysi suomalaisista kuluttajakampanjoista.
Chicago-viite (17. p.)Kauppinen, Nella, Jenna Tulonen, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Autenttisuuden Rakentuminen Brändiaktivismissa: Analyysi Suomalaisista Kuluttajakampanjoista. 2025.
MLA-viite (9. p.)Kauppinen, Nella, et al. Autenttisuuden Rakentuminen Brändiaktivismissa: Analyysi Suomalaisista Kuluttajakampanjoista. 2025.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.