Autenttisuuden rakentuminen brändiaktivismissa: Analyysi suomalaisista kuluttajakampanjoista

Brändiaktivismista on muodostunut tärkeä osa brändien markkinointiviestintää. Aiemman tutkimuksen mukaan yhä useammat kuluttajat odottavat brändien ottavan kantaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin. Brändiaktivismi on luonteeltaan mielipiteitä jakavaa sekä riskialtista, minkä takia vaikuttavuuden ja usk...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kauppinen, Nella, Tulonen, Jenna
Muut tekijät: Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102449