Kauppinen, N., Tulonen, J., kauppakorkeakoulu, J. y., Economics, J. U. S. o. B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2025). Autenttisuuden rakentuminen brändiaktivismissa: Analyysi suomalaisista kuluttajakampanjoista.
Chicago Style (17th ed.) CitationKauppinen, Nella, Jenna Tulonen, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Autenttisuuden Rakentuminen Brändiaktivismissa: Analyysi Suomalaisista Kuluttajakampanjoista. 2025.
MLA (9th ed.) CitationKauppinen, Nella, et al. Autenttisuuden Rakentuminen Brändiaktivismissa: Analyysi Suomalaisista Kuluttajakampanjoista. 2025.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.