Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Tietoisesti vai tiedostamatta
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tietoisesti vai tiedostamatta : miten luokanopettaja näkee vaikuttavansa lasten sukupuolirooleihin

Tietoisesti vai tiedostamatta miten luokanopettaja näkee vaikuttavansa lasten sukupuolirooleihin

Bibliographic Details
Main Author: Äijälä, Marika
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2005
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
sukupuoliroolit
lapset
koululaiset
luokanopettajat
sosialisaatio
skeemat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10209
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10209

Similar Items

  • Tapaustutkimus perusopetuksen neljännen luokan oppilaiden matemaattisesta ajattelusta
    by: Lavikonmäki, Tanja
    Published: (2006)
  • "Hyvin runsaasti kansoitettu ja aika köyhä maa" : suomalaisten Intia-kuva yhdeksän haastattelun perusteella
    by: Kaasalainen, Anni
    Published: (2004)
  • Usko, tunnusta vai ymmärrä : Suomen sisällissota vuosien 1944, 1970 ja 1995 historian oppikirjateksteissä
    by: Vanhapelto, Hilkka
    Published: (2002)
  • Valitusta, purnaamista ja kiukuttelua kahvipöydässä : opiskelijoiden kokemuksia tyytymättömyyden ilmaisusta opettajankoulutuslaitoksella
    by: Hannula, Oona-Maria
    Published: (2012)
  • "Sairaala on kuin pieni unikupla" : 7-12-vuotiaiden lasten ajatuksia ja kokemuksia sairaalassa
    by: Hanhisalo, Sanna
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report