”Trial and error” oppimisen ja koulunkäynnin tuki Jyväskylän yliopiston luokanopettajakoulutuksen opetussuunnitelmassa ja opiskelijoiden käsityksiä tuen osaamisen kehittymisestä

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia, miten oppimisen ja koulunkäynnin tuki ilmenee Jyväskylän yliopiston luokanopettajakoulutuksessa. Tässä tutkimuksessa tutkittiin sekä kyseisen yliopiston luokanopettajakoulutuksen opetussuunnitelmaa vuosilta 2020–24 että maisterivaihetta suorittavia luokano...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pietilä, Miia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102054