”Trial and error” oppimisen ja koulunkäynnin tuki Jyväskylän yliopiston luokanopettajakoulutuksen opetussuunnitelmassa ja opiskelijoiden käsityksiä tuen osaamisen kehittymisestä

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia, miten oppimisen ja koulunkäynnin tuki ilmenee Jyväskylän yliopiston luokanopettajakoulutuksessa. Tässä tutkimuksessa tutkittiin sekä kyseisen yliopiston luokanopettajakoulutuksen opetussuunnitelmaa vuosilta 2020–24 että maisterivaihetta suorittavia luokano...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Pietilä, Miia
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102054