Luokanopettajaksi valmistuvien käsityksiä psykososiaalisesta tuesta kriisitilanteissa

Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisia käsityksiä pian luokanopettajaksi valmistuvilla oli kriisitilanteiden psykososiaalisesta tuesta. Tutkimuksen tarkoituksena oli saada tietoa, miten luokanopettajakoulutus on valmistanut opettajia kriisitilanteisiin, millaiset valmiudet he kokevat itse...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Saloviin, Salli, Hämäläinen, Miisa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102052