”Myönteinen häiriötekijä” opinto-ohjaajan ja ohjattavien antamat merkitykset koira-avusteiselle ohjaukselle

Koira on tunnetusti ihmisen paras ystävä, ja koira-avusteisuutta on hyödynnetty ja tutkittu jo pitkään esimerkiksi terapia- sekä koulukontekstissa. Kuitenkaan opinto-ohjauksen kontekstissa koira-avusteisuutta ei ole vielä tutkittu. Tämä tutkielma syventyykin koira-avusteiseen opinto-ohjaukseen lukio...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Tiainen, Lilli, Mikola, Mariia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101750