”Myönteinen häiriötekijä” opinto-ohjaajan ja ohjattavien antamat merkitykset koira-avusteiselle ohjaukselle

Koira on tunnetusti ihmisen paras ystävä, ja koira-avusteisuutta on hyödynnetty ja tutkittu jo pitkään esimerkiksi terapia- sekä koulukontekstissa. Kuitenkaan opinto-ohjauksen kontekstissa koira-avusteisuutta ei ole vielä tutkittu. Tämä tutkielma syventyykin koira-avusteiseen opinto-ohjaukseen lukio...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Tiainen, Lilli, Mikola, Mariia
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101750