Kouluun kiinnittyminen ja kiinnittymisen tuki Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa 2014

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millaisena kouluun kiinnittyminen ja kouluun kiinnittymisen tuki näyttäytyy Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa 2014. Tavoitteena on tuottaa uutta tietoa, hahmotusta ja ymmärrystä opetussuunnitelmatutkimuksen tueksi. Kouluun kiinnittymistä tut...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Korhonen, Viivi
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101732