Exploring Finnish secondary school EFL teachers’ experiences in using generative AI in creating differentiated learning materials

Tekoälyn käyttö on yleistynyt monilla aloilla, kuten myös opetusalalla ja kielten opetuksessa. Kielten opetuksessa tekoälyä voidaan käyttää moniin eri tarkoituksiin, kuten oppituntien suunnitteluun, arviointiin ja materiaalien luomiseen. Tekoälyä voidaan hyödyntää myös eriyttämisessä, esimerkiksi lu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Huuskonen, Mari
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101674