Lukio-opiskelun psyykkisen kuormittavuuden taustatekijät

Lukiolaisista huolestuttavan suuri osa kokee opiskelun kuormittavana. Lukio-opintojen kuormittavuudella voi olla merkittäviä seurauksia niin yksilöiden kuin yhteiskunnankin kannalta. Tämän vuoksi on tärkeä ymmärtää ilmiötä enemmän. Tässä tutkimuksessa tarkoituksena on selvittää, selittävätkö opiskel...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Fagerlund, Veera
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101639