Brand identity, ESG, and company values potential dissonances in messaging values on company websites

2000-luvun modernissa maailmassa ihmiset keskittyvät kasvavissa määrin ympärillä olevien yhtiöiden tuotteiden lisäksi myös niiden arvoihin ja käytösmalleihin. Kestävyyden ja vastuullisuuden korostuminen näkyykin selvästi monen yhtiön ja brändin imagossa ja käytännön toiminnassa. Tutkin, kuinka eri y...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lehtinen, Pasi
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101620