Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Että mun mielestä semmosta lä...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Että mun mielestä semmosta lämmintä ihmistä ne lapset täällä kaipaa" : luokanopettaja palautteen antajana oppilailleen

"Että mun mielestä semmosta lämmintä ihmistä ne lapset täällä kaipaa" luokanopettaja palautteen antajana oppilailleen

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Autio, Minna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2000
Subjects:
palautteen antaminen
luokanopettaja
minäkäsitys
kokemustausta
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10147
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10147

Similar Items

  • "Että mun mielestä semmosta lämmintä ihmistä ne lapset täällä kaipaa" : luokanopettaja palautteen antajana oppilailleen
    by: Autio, Minna
    Published: (2000)
  • Formatiivinen arviointi oppimista tukemassa : arviointi liikunnanopetuksessa
    by: Pirinen, Aleksi
    Published: (2023)
  • Luokanopettaja kasvattajana liikuntatunnilla
    by: Kuusela, Tarja
    Published: (1994)
  • Luokanopettaja kirjallisuuden opettajana : tapaustutkimus neljän luokanopettajan kirjallisuuden opetuksesta
    by: Jokinen, Kati
    Published: (2000)
  • Lukiolainen uranvalinnan kynnyksellä : luokanopettajan ammatti erityisesti lukiolaisen pojan uranvalinnan kohteena
    by: Heinonen, Tapani
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report