Lukion opinto-ohjaajien kokemukset kompetenssistaan sekä professionaalisuudesta työelämässä

Tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, miten lukiossa toimivat opinto-ohjaajat kokevat oman kompetenssinsa sekä sitä, millaisena haastatellut opinto-ohjaajat näkevät professionaalisuuden lukion opinto-ohjaajan työssä. Lisäksi tarkastelimme sitä, mitkä tekijät ovat vaikuttaneet kompetenssin muodostumis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Leskelä, Siru, Vainionpää, Anni
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101461