Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Usko, tunnusta vai ymmärrä
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Usko, tunnusta vai ymmärrä : Suomen sisällissota vuosien 1944, 1970 ja 1995 historian oppikirjateksteissä

Usko, tunnusta vai ymmärrä Suomen sisällissota vuosien 1944, 1970 ja 1995 historian oppikirjateksteissä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Vanhapelto, Hilkka
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
oppikirjat
historia
yhteiskuntaoppi
tekstianalyysi
auktoriteetti
diskurssi
valta
sosialisaatio
tiedonhallinta
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10146
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10146

Similar Items

  • Usko, tunnusta vai ymmärrä : Suomen sisällissota vuosien 1944, 1970 ja 1995 historian oppikirjateksteissä
    by: Vanhapelto, Hilkka
    Published: (2002)
  • Demokraattinen yhteiskunta ja aktiivinen kansalaisuus peruskoulun 4.–6. luokan yhteiskuntaopin oppikirjoissa
    by: Pesu, Johanna Mari
    Published: (2018)
  • Tietotekniikan oppikirjojen koheesiosta ja koherenssista
    by: Niskanen, Harry
    Published: (1995)
  • Valta ja karisma : käsitteet ja niiden välinen yhteys
    by: Natunen, Juha
    Published: (2006)
  • Illuusio vapaudesta? : Foucault'laisen vallan ja hallinnoimisen näkökulma 1990-luvun liikkeenjohtoajattelussa
    by: Lyijynen, Katri
    Published: (2007)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report