”Luonto on salliva erilaisuudelle” varhaiskasvatuksen opettajien käsityksiä luonnosta tukea tarvitsevan lapsen oppimisympäristönä metsäesiopetuksessa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää varhaiskasvatuksen opettajien käsityksiä luonnosta oppimisympäristönä tukea tarvitsevien lasten esiopetuksessa, sekä selvittää, mitkä tekijät haittaavat tai edistävät tukea tarvitsevien lasten opettamista luontoympäristössä. Tutkimus toteutettiin laadullisena...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Saarenkari, Anna-Matilda
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101402