”Luonto on salliva erilaisuudelle” varhaiskasvatuksen opettajien käsityksiä luonnosta tukea tarvitsevan lapsen oppimisympäristönä metsäesiopetuksessa

Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää varhaiskasvatuksen opettajien käsityksiä luonnosta oppimisympäristönä tukea tarvitsevien lasten esiopetuksessa, sekä selvittää, mitkä tekijät haittaavat tai edistävät tukea tarvitsevien lasten opettamista luontoympäristössä. Tutkimus toteutettiin laadullisena...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Saarenkari, Anna-Matilda
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101402