Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Opettajien käsityksiä esiopetu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Opettajien käsityksiä esiopetuksen toteuttamisesta yhdysluokissa

Opettajien käsityksiä esiopetuksen toteuttamisesta yhdysluokissa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Huttu-Nevanperä, Kirsi, Männikkö, Paula
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2002
Subjects:
lapsilähtöisyys
lähikehityksen vyöhyke
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
esiopetus
esikouluikäiset
kyläkoulut
yhdysluokat
yhteistoiminnallinen oppiminen
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10139
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10139

Similar Items

  • Opettajien käsityksiä esiopetuksen toteuttamisesta yhdysluokissa
    by: Huttu-Nevanperä, Kirsi
    Published: (2002)
  • Eskari kyläkoulussa : tapaustutkimus kyläkoulun esiopetuksesta ja kuusivuotiaiden lasten oppimisesta yhdysluokassa
    by: Puurunen, Kirsi
    Published: (2001)
  • Yhdysluokkapedagogiikkaa kehittämässä : tapaustutkimus yhdysluokkaopetuksesta kyläkoulussa
    by: Toikkanen, Nina
    Published: (2001)
  • Eskari kyläkoulussa : Tapaustutkimus kyläkoulun esiopetuksesta ja kuusivuotiaiden lasten oppimisesta yhdysluokassa
    by: Puurunen, Kirsi
    Published: (2001)
  • Yhdysluokkapedagogiikkaa kehittämässä : tapaustutkimus yhdysluokkaopetuksesta kyläkoulussa
    by: Toikkanen, Nina
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report