Leikin merkitys opetusmenetelmänä esi- ja alkuopetuksen musiikin pedagogiikassa

Tämä tutkimus tarkastelee narratiivisen kirjallisuuskatsauksen avulla leikin merkitystä opetusmenetelmänä esi- ja alkuopetuksen musiikin pedagogiikassa. Tutkimukseni jakautuu kahteen päätavoitteeseen, joista ensimmäisenä tavoitteena on selvittää, miten leikki näyttäytyy esi- ja alkuopetuksen opetuss...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Hakkarainen, Ella
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101359