Yrittäjyyskasvatus: pakollinen paha vai mahdollisuus? luokanopettajaopiskelijoiden jakautuneet näkemykset yrittäjyyskasvatuksesta

Tässä laadullisessa tutkimuksessa tutkittiin luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä, asenteita ja valmiuksia yrittäjyyskasvatuksesta ja sen toteuttamisesta. Tarkasteluun nousi myös, millaista kriittistä näkökulmaa yrittäjyyskasvatusta kohtaan esitettiin. Tutkimukseen osallistui 8 Jyväskylän yliopis...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salo, Emilia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101346