Erityisopettajan palvelut lapsiryhmissä kaksivuotisen esiopetuksen kokeilussa 2022-2023

Tämän määrällisen tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää erityisopettajan palveluiden toteutumista ja lapsiryhmien tarpeisiin vastaamista varhaiskasvatuksen opettajien näkökulmista kaksivuotisen esiopetuksen kokeilussa vuosina 2022–2023. Varhaiskasvatus ja esiopetus ovat kokeneet merkittäviä toimia...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Heikkilä, Minna, Tuutti, Salla
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101326