Matematiikan tuen tarpeen tunnistaminen ja tuen vaikuttavuus 2. luokalla

Tämän tutkielman tarkoituksena on selvittää tunnistavatko opettajat laskusujuvuudeltaan hitaiden 2. luokan oppilaiden tuen tarpeen matematiikassa. Varhaisten matemaattisten taitojen omaksuminen on tärkeää myöhempien taitojen kehittymisen kannalta ja laskusujuvuus onkin matemaattisten taitojen mittar...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Toikkanen, Santeri, Muittari-Roth, Janne
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101276