Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Aivot tuloo kipiäksi ku lukoo...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Aivot tuloo kipiäksi ku lukoo paksuja kirijoja" : peruskoulun kolmannen luokan oppilaiden luetun ymmärtäminen ja lukijatyypit

"Aivot tuloo kipiäksi ku lukoo paksuja kirijoja" peruskoulun kolmannen luokan oppilaiden luetun ymmärtäminen ja lukijatyypit

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Kyyriäinen, Sirpa
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1997
Subjects:
lukeminen
luetun ymmärtäminen
lukemisprosessi
lukijatyyppi
metakognitio
lukemisharrastus
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10126
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10126

Similar Items

  • "Aivot tuloo kipiäksi ku lukoo paksuja kirijoja" : peruskoulun kolmannen luokan oppilaiden luetun ymmärtäminen ja lukijatyypit
    by: Kyyriäinen, Sirpa
    Published: (1997)
  • Peruskoulun yläasteen 7-luokkalaisten luetun ymmärtämistaidot sekä metakognitiiviset taidot
    by: Hytönen, Pia
    Published: (1994)
  • Heikkojen lukijoiden ymmärtämis- ja oppimistaitojen kehittäminen : metakognitiot lukemisen opetuksessa
    by: Junkkari, Tuula
    Published: (1994)
  • Luetun ymmärtäminen ja sitä selittävät metaymmärtämisen taidot peruskoulun 3.-6. -luokilla
    by: Laurila, Kari P. J., et al.
    Published: (1995)
  • Aikuisopiskelijoiden luetun ymmärtäminen
    by: Jokinen, Jaana-Maija
    Published: (1994)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report