Musiikin kehollinen oppiminen musiikin ja liikunnan oppiaineissa

Kehollisuuden merkitys oppimisessa tunnistetaan tänä päivänä yleisesti. Kehollinen oppiminen kytkeytyy tiiviisti perusopetuksen taito- ja taideaineiden opetukseen, joissa oppiminen tapahtuu ensisijaisesti toiminnassa, kehollisesti. Tässä kandidaatintutkielmassa tutkittiin sitä, miten musiikkia opita...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laamanen, Veera
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101210