Musiikkiluokkatoiminta oppilaan osallisuutta tukemassa

Tässä kandidaatintutkielmassa selvitettiin musiikkiluokkatoiminnan mahdollisuuksia tukea oppilaan osallisuuden kokemusta, sekä musiikkiluokan opettajan roolia osallisuuden rakentajana. Tutkielman tarkoituksena oli tarkastella osallisuuden kokemuksen ja yhdessä tekemisen merkitystä yksilökeskeisyyttä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Järvinen, Sanni
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Musiikin, taiteen ja kulttuurin tutkimuksen laitos, Department of Music, Art and Culture Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101170