Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Luokanopettajan koulutuksen sa...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luokanopettajan koulutuksen saaneiden suuntautuminen muille ammattialoille

Luokanopettajan koulutuksen saaneiden suuntautuminen muille ammattialoille

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Bamberg, Jaana, Seppänen, Antti
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1997
Subjects:
ammatillinen suuntautuminen
ammatinvaihto
opettajankoulutus
opettajan työ
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10112
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10112

Similar Items

  • Luokanopettajan koulutuksen saaneiden suuntautuminen muille ammattialoille
    by: Bamberg, Jaana
    Published: (1997)
  • "Esim. syy kuuro ja suomenkielen, haluaisin töihin" : kokemuksia ohjaavasta koulutuksesta kuurojen työllistymisen ja urakehityksen tukena
    by: Heinämäki, Liisa
    Published: (1999)
  • Kyläkoulut - mahdollisuuksien meri : luokanopettajan työ 2 - 3-opettajaisella koululla
    by: Nykänen, Nina, et al.
    Published: (1998)
  • Kyläkoulut - mahdollisuuksien meri : luokanopettajan työ 2 - 3-opettajaisella koululla
    by: Nykänen, Nina
    Published: (1998)
  • "Esim. syy kuuro ja suomenkielen, haluaisin töihin" : kokemuksia ohjaavasta koulutuksesta kuurojen työllistymisen ja urakehityksen tukena
    by: Heinämäki, Liisa
    Published: (1999)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report