Luokanopettajien kokemuksia inkluusiosta ja pienryhmän oppilaiden integraatiosta yleisopetuksen ryhmään

Tutkimus tarkastelee luokanopettajien kokemuksia inkluusiosta ja oppilaiden integraatiosta yleisopetukseen. Inkluusiolla tarkoitetaan jokaisen oppilaan oikeutta osallistua opetukseen riippumatta yksilöllisistä lähtökohdista, mikä edellyttää kouluyhteisöltä yhdenvertaisuutta ja osallistavaa toimintak...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Koivuniemi, Sami
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101026