Tuominen, V., tiedekunta, L., Sciences, F. o. S. a. H., terveystieteet, L. j., Sciences, S. a. H., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2024). Sosiaalisen median välityksellä tapahtuvan elintarvikemainonnan yhteys nuorten ruokavalintoihin ja energiansaantiin.
Chicago Style (17th ed.) CitationTuominen, Veera, Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Sosiaalisen Median Välityksellä Tapahtuvan Elintarvikemainonnan Yhteys Nuorten Ruokavalintoihin Ja Energiansaantiin. 2024.
MLA (9th ed.) CitationTuominen, Veera, et al. Sosiaalisen Median Välityksellä Tapahtuvan Elintarvikemainonnan Yhteys Nuorten Ruokavalintoihin Ja Energiansaantiin. 2024.