Sosiaalisen median välityksellä tapahtuvan elintarvikemainonnan yhteys nuorten ruokavalintoihin ja energiansaantiin

Nuoret viettävät yhä enemmän aikaa sosiaalisessa mediassa, jossa he altistuvat päivittäin yritysten ja vaikuttajien tuottamalle elintarvikemainonnalle. Elintarvikemainonnalla viitataan keinoihin, joiden tarkoituksena on lisätä ruoka- tai juomatuotteiden myyntiä. Elintarvikemainontaa kohdistetaan ene...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tuominen, Veera
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/101017