Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Tunteva opettaja
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tunteva opettaja : päiväkirjatutkimus opettajan tunteista, tunnetaidoista ja näiden yhteydestä hyvinvointiin sekä työtyytyväisyyteen

Tunteva opettaja päiväkirjatutkimus opettajan tunteista, tunnetaidoista ja näiden yhteydestä hyvinvointiin sekä työtyytyväisyyteen

Bibliographic Details
Main Authors: Pakarinen, Jenni, Riski, Johanna
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
tunteet
tunneäly
hyvinvointi
työtyytyväisyys
luokanopettajat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10092
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10092

Similar Items

  • Opinto-ohjaajien käsityksiä tunteista ja tunnetaidoista ohjaustyössä
    by: Jortikka, Heini
    Published: (2020)
  • Luokanopettajan negatiiviset tunteet luokkavuorovaikutuksessa : luokanopettajien ja luokanopettajaopiskelijoiden näkökulma
    by: Korkiakoski, Nina, et al.
    Published: (2017)
  • Tunneäly johtamisessa : sisällön analyysi tunneälyyn johtamisessa liittyvistä artikkeleista Yritystalous ja Fakta lehdissä vuosina 1990-2001
    by: Malinen, Katja
    Published: (2002)
  • Luokanopettajien näkemyksiä ja kokemuksia tunnekasvatuksesta koulussa ja osana opetussuunnitelmaa
    by: Kirvesoja, Ulla-Mari
    Published: (2013)
  • "Kipinän se jätti" : tunnekasvatuskokeilu ala-asteella
    by: Autio, Marja, et al.
    Published: (1998)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report