Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Voiko sosiaalisia taitoja opet...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Voiko sosiaalisia taitoja opettaa? : opettajien kokemuksia Askelettain-ohjelman käyttämisestä koululuokassa

Voiko sosiaalisia taitoja opettaa? opettajien kokemuksia Askelettain-ohjelman käyttämisestä koululuokassa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Mäntynen, Marika
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2007
Subjects:
koululuokat
Askeleittain-ohjelma
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
opetus
sosiaaliset taidot
tunneäly
turvallisuus
ryhmät
opettajat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10090
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10090

Similar Items

  • Voiko sosiaalisia taitoja opettaa? : opettajien kokemuksia Askelettain-ohjelman käyttämisestä koululuokassa
    by: Mäntynen, Marika
    Published: (2007)
  • Lions-Quest -ohjelmaa käyttävien opettajien näkemyksiä luokan ilmapiiristä ja siihen vaikuttamisesta
    by: Luomala, Pirjo
    Published: (2004)
  • Auttavatko eskarin leijonatunnit? : Lions Quest -ohjelman käyttö lasten sosioemotionaalisten taitojen kehittämiseksi esiopetuksessa
    by: Katainen, Päivi
    Published: (2007)
  • Miten vuorovaikutusleikki tukee lapsen sosiaalisia taitoja vuoropäiväkodissa?
    by: Luttinen, Hilkka
    Published: (2006)
  • Sosioemotionaalisen kasvun tukeminen : tunnetaitoprojekti peruskoulun viidennellä luokalla
    by: Siponen, Ulpu
    Published: (2005)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report