Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Pallo hukassa Vatanen?"
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Pallo hukassa Vatanen?" : pojasta mieheksi, peilinä Vihreä varis -kirjasarja

"Pallo hukassa Vatanen?" pojasta mieheksi, peilinä Vihreä varis -kirjasarja

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Korkatti, Ritva, Österberg, Anni
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2006
Subjects:
Vihreä varis (kirjasarja)
Luokanopettajakoulutus
Teacher Education
103
sukupuoli-identiteetti
mieskuva
maskuliinisuus
sukupuoliroolit
stereotypiat
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10079
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10079

Similar Items

  • "Pallo hukassa Vatanen?" : pojasta mieheksi, peilinä Vihreä varis -kirjasarja
    by: Korkatti, Ritva
    Published: (2006)
  • ”Minun kanssani sinusta tuli parempi mies kuin koskaan aikaisemmin” : sukupuolen representaatiot Gillian Flynnin romaanissa Kiltti tyttö
    by: Mäkinen, Siiri
    Published: (2023)
  • Sukupuolistereotypiat dystopian rakentajina Stephen ja Owen Kingin romaanissa Sleeping beauties
    by: Viisteensaari, Jenny
    Published: (2023)
  • "I'll make a man out of you" - Mieskuvat ja maskuliinisuus Disneyn animaatioelokuvassa Mulan
    by: Mäenpää, Milla
    Published: (2018)
  • Villit tytöt, kiltit pojat? : kolmasluokkalaisten käsityksiä sukupuolista sekä niiden välisistä eroista
    by: Peltonen, Reetta
    Published: (2007)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report