Emotions in English oral communication students' experiences

Tunteiden rooli kieltenoppimisessa on ollut kasvavassa suosiossa viime vuosikymmenten aikana. Tunteilla voi olla merkittävä vaikutus oppijoiden suoriutumiseen ja oppimiseen (ks. esim. Khajavy ym. 2017; Horwitz ym. 1986). Erityisesti negatiiviset tunteet yhdistetään usein suullisen kielitaidon opiske...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salstola, Saara
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/100572